IMG_9056 kopier.jpg

Sociale Medier/fotograf/pressefotos: Threin Ottossen

Revisor: Torben Larsen
Revisorsuppleant: Kirsten Quist Boysen

Hent foreningens vedtægter her (pdf - åbner nyt vindue)

FRIVILLIG

Vil du være med? Bliv frivillig i huset så kontakt os

- se mere her.

BLIV MEDLEM

I arbejdet for at bevare Richard Winthers hus har vi brug for så stor opbakning som muligt.

Ved at blive medlem af foreningen til bevarelse af Richard Winthers hus i Vindeby bidrager du til at sikre husets fremtid som kunst-  og kulturhus.

Derfor denne opfordring til medlemskab.

Medlemskab koster 150 kr om året.
Beløbet kan indbetales på reg. nr. 6520 konto nr. 4163248 og mobilepay: 926695, oplysning om at det vedr. kontingent og navn og mailadresse er vigtig!

Klik her for at åbne tilmeldingsformularen. Udfyld alle felter så vi kan kontakte dig. Husk at skrive i beskedfeltet, at du ønsker at blive medlem af foreningen.

Skriv også hvis du ønsker at  modtage vores Nyhedsbrev og følge med i foreningens aktiviteter osv..

Bemærk:
Det  i vedtægterne anførte konto nr.  til indbetaling af medlemsgebyret er ændret til flg.:

Reg. 6520 Kontonr. 4163248.